Sorry untuk CAK.

 

Sori CAK ambik gambar ko jap..lama tak boh gambar cicak..makan sedap ye cak..hehehheh, sori la cak aku tak dapat join malam tu..biasa la cak..masalah kegawatan ekonomi sekarang..hahahhaha, lagi pun tengah syok tengok BOLA..

Sori ye cak….ko jgn la masam muka cak….nanti tak handsome lak nanti..hehehe, lari kang semua aweks2 ko cak…hahahahha.

apa pun cak aku ucap terima kasih atas jemputan makan malam di sunway hotel tempoh hari..aku pun sedih gak tak dapat join..kalau tak buleh main ‘kutuk-kutuk’ cak…hahahahhaa, lama kita tak menyakat ye cak…

tapi faham2 je la kan cak…aku ni kalau dah balik rumah..memang susah nak kuar balik…hahahahah (alasan macam biasa…ehhhehehe)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s