Maafkan lah……..

Lama aku tak TERJAH blog aku ni..dekat 1 tahun rasanya..tah tak tahu nape tetiba je teringat blog ni balik…puhhh ramai yg ZIARAH di sini rupanya.TQ..dan terima kasih…,

Kenapa Macam tu? mudah saja jawab nya , aku terbusy yg amat sangat.terlalu bnyk masalah yg perlu di selesaikan sampai nafas pun naik semput…

Aku rasa tak lalu dah nak buat KERJA YG AKU LAKUKAN skrg..puhhh.PENIN..!! macam2 masalah..perlukah aku LARI LAGI..!!! huhuhuhuhuhuh…..

LARI tidak menyelesaikan masalah..tapi LARI utk kebaikan tak pe kan..huhuhuh…

RASA nya tiba dah masa nya untuk aku TERBANG ker DUNIA LUAR semula.hanya tunggu masa dan ketika je..heheheh (tiket tak dapat lagi..)

5 thoughts on “Maafkan lah……..

Leave a Reply

