untung tarak…rugi pun tarak

fenin..fenin…sudah 2 bolan oooo..keje2 semua tarak siap…, macam mana mahu dapat luit….aiiiyooooooo…ni contractor aaaa..memang CAP AYAM punya contractor…gua banyak menyesal kasi sama lu la…(ni la akibat nak sgt tolong kawan…waaaaa…lasat2 aku yg tersepit..!!)..

ni macam kalau bisness..boleh bengkarap oooo…,hai yaaa..mana mahu cari contractor y bagus punya…??? mana..? you ada ka?…

Aku rasa bagi kat indon buat pun ok..dah lama dah siap nya…ni tak..aku bagi pada kawan baik punya kawan baik punya kawan baik…adoiii..

 

2 thoughts on “untung tarak…rugi pun tarak

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s